services

Support

"persoonlijke benadering die is aangepast aan de wensen van de klant"

Niets is vervelender dan apparatuur die het laat afweten. Om dat te voorkomen bieden wij onze klanten de mogelijkheid van on-site en remote support. Dat wil zeggen dat wij alle aspecten van uw kantoorautomatisering ondersteunen. Daarbij gaat het uiteraard in de eerste plaats om het onderhouden en up to date brengen van hardware zoals: servers, werkstations en laptops met de meest actuele software.

Maar dat is niet alles, automatisering bestaat immers uit meer dan alleen hardware en software. Het gaat net zo goed om de mensen die ermee werken. We zijn er daarom ook om vragen van medewerkers te beantwoorden. Daarmee dragen we bij aan het vergroten van de kennis in en de kwaliteit van uw organisatie.

Onze aanpak

Veel van de ondersteuning kan op afstand, dat is voor alle betrokkenen wel zo efficiënt. Indien gewenst kan het uiteraard in voorkomende gevallen ook bij u op locatie. (Hetgeen in sommige situaties sowieso nodig kan zijn).

Oplossing

We bieden een persoonlijke benadering conform de wensen van de klant. Het gaat er altijd om dat we samen met de klant oplossingen vinden voor eventuele problemen en liefst problemen helpen voorkomen. We maken daarom graag afspraken over de gewenste vormen van ondersteuning en de responstijden en leggen die afspraken vast in een service level agreement (SLA).



Voordelen

- U bent verzekerd van optimale beschikbaarheid van alle systemen
- Regelmatige support vergroot de betrouwbaarheid van de apparatuur
- De vaardigheden van uw medewerkers nemen toe door onze kennisoverdracht
- Onze persoonlijke benadering is toegesneden op uw specifieke situatie

Support

Geïnteresseerd in onze on-site en remote support?



Bekijk ook
versie 1.0a is vandaag 3 jaar en 6 maand(en) en 4 dag(en) online